تلفظ
زیر آسمان کره
کره ی جنوبی 대한민국
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 42
تعداد نظرات : 155
تعداد آنلاین : 1


دریافت کد پرواز حباب ها

كد تغيير شكل موس

عاشقانه


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

1 2

ܨܓܨ♥♥בפֿـترے اَز جـنـس بآرآטּ ♥♥ܨܓܨ

1
نويسندگان
اینوک

آخرین مطالب


 
جمعه 31 مرداد 1393برچسب:, :: 19:10 :: نويسنده : اینوک

دوستان این پست فقط مخصوص دوستم ریحانا است

ریحانا خیلی ببخشید دیر کردم اینم تلفظ ها!!!

فقط تلفظ های مصدر ها رو فردا صبح به ایمیلت میفرستم

رمز هم همون قبلیه هستش

میدونی که؟؟؟

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.

نظرات شما عزیزان:

فیروزه
ساعت12:45---15 آبان 1393
باشه من دیگه از سوکی جون بد نمیگم راستشو بخوای من خودم کیم گیول سوک رو دوست دارم می شه در مورد دابل اس هم چنتا مطلب جدید هم بزاری مرسی فیروزه
اینوک:مرسی.کیم گئول سوک دیگه کیه؟؟؟؟ منظورت جانگ گیون سوکه؟؟؟؟؟چشم حتما حتما در مورد دابل اس میذارم حتما فقط جواب بده کیم گئول سوک کیه ؟؟ ایا منظورت همون جانگ گئون سوکه؟؟؟


فاطی
ساعت11:24---8 شهريور 1393
سلام ببخشید منم میخوام کره ای بشم و وارد قبیلتون بشم میشه

جواب رو تو پاسخ این نظر بزارید اگه ویبلاگ مخفی قبیله ای دارید منم میخوام بیام ممنون من توی لاین موبایلم با چند تا کره ای دوست شدم فیلم وعکس برام میفرستن
فاطي جون اره ميتوني با ما باشي البته اول بايد باهات اشنا شم نه قبيله ي مخفي نداريم چه خوب كه دوست كره اي داري ميتوني خيلي كمكمون كني


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: