سوهو!!!
زیر آسمان کره
کره ی جنوبی 대한민국
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 73
بازدید ماه : 362
بازدید کل : 14988
تعداد مطالب : 42
تعداد نظرات : 155
تعداد آنلاین : 1


دریافت کد پرواز حباب ها

كد تغيير شكل موس

عاشقانه


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

1 2

ܨܓܨ♥♥בפֿـترے اَز جـنـس بآرآטּ ♥♥ܨܓܨ

1
نويسندگان
اینوک

آخرین مطالب


 
یک شنبه 19 مرداد 1393برچسب:, :: 19:34 :: نويسنده : اینوک

امیدوارم خوشت بیاد

و برات تازگی داشته باشه

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

ریحانا
ساعت22:36---19 مرداد 1393
اها راستی دوتا از عکسات بکهیون هست ولی عشق دومم بکهیونه مرچییییییییییییییییییییییییییی یییییییی
ادرس وبمو تغییر دادما
اینوک:واقعا؟؟؟؟؟متوجه نشدم


ریحانا
ساعت22:34---19 مرداد 1393
وایییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییی
اینوک واقعا ممنون اصا اینو که دیدم نفسم بند رفت ای زندگیم سوهو
واقعا ممنون واقعا خیلییییییییی
تو دنیا فخط له دونه شوهو هشت اونم ماله منه
اینوک:وای جقد دوسش داری تو البته من هم نسبت به سوکی اینجورم


rihanna
ساعت22:32---19 مرداد 1393
راستی اینوک جان ادرس وبمو تغییر دادم
mylovekorea.loxblog.com

اینوک:باشه سر میزنم


ریحانا
ساعت22:16---19 مرداد 1393
وایییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییی
من تل اینو دیدم تو وبت یهئ نفسم بند رفت وایی من الهی قربون اقا سوهوم برم ای زندگیم ای عشقم........
تو دنیا فخط له دونه اقا شوهو هشت اونم ماله منه........بلییی ماله منه.....
شوهرخوبم........
ببخشید من اینو که میبینم دیگه دست خودم نیست از حالت خودم خارج میشم...
دستت درد نکنه واقعا دستت درد نکنه..غافلگیر شدم
اینوک:منم در مورد سوکی اینطوریم!!!!!!!!وای بخوام ابراز کنم دیگه میترکی!!!خواهش میکنم کاری نکردم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: